Er du vores nye kollega?

Leder du efter nye udfordringer? Har du lyst til at arbejde i en dynamisk og moderne rådgivningsvirksomhed, der landsdækkende servicerer det professionelle landbrug? Vil du levere den bedste service og rådgivning og skabe værdi for vores kunder?

Så er det her, du finder jobmulighederne.

Vi kan tilbyde stillinger indenfor en række forskellige fagområder som

Se landbosyd.dk

Fokus på din udvikling

Hos LandboSyd har vi fokus på både din faglige og din personlige udvikling. Du får rig mulighed for efteruddannelse og til selv at påvirke de opgaver, du får, så du kan arbejde hen mod det, der fanger dig bedst - og dermed øge din trivsel.
Vi arbejder med God Ledelse, hvor det er tydeligt, hvad din leder forventer af dig - og omvendt, hvad du kan forvente af din leder.

Vi løfter i flok

Vi siger, at vi på LandboSyd har gode kolleger og en god omgangstone. Det passer faktisk. Hos os bliver du helt naturligt en del af et blandet team både hvad angår alder, erfaring og køn. Vi sørger for, at du har en fast mentor, der støtter dig den første tid, der er netværk til at bakke op om det tværfaglige - og en aktiv personaleforening med masser af gode sociale tilbud.

Faglige udfordringer

faglige udfordringer

Din faglighed kommer i spil hos os. Vi har mange forskellige uddannelser og baggrunde, og vi sætter en ære i at bruge hinandens kompetencer på kryds og tværs. Du bliver opfordret til at dele din viden. Den er jo mest noget værd, når den bliver brugt. 

vi er gode på tværs

Samarbejde på tværs af faglighed er vigtigt for os og for at få succes. Det kan godt være, at vi har forskelligt afsæt, men vi prøver på at opbygge viden og bygge bro, så vi forstår, hvad vi hver især er stærke til. Det er godt for os og for vores kunder.

Work-life i balance

Der skal være balance mellem dit arbejdsliv og dit privatliv. Hos os er der langt hen ad vejen frihed under ansvar og en høj grad af fleksibilitet. Du har medindflydelse på dine opgaver, og vi prøver altid på at give dig ro til at løse dine opgaver. Der er perioder, hvor der er mere tryk på, men så prøver vi på at puste ud på andre tidspunkter.

flotte faciliteter

LandboSyds hovedkontor ligger i Aabenraa tæt ved motorvejen. Vi har åbne, lyse kontorområder med god kantine og fitnessrum.
Vores filialkontor i Odense er naturligt nok mindre, men her er ligeledes lyse og imødekommende lokaler, fælles frokostordning og - ja, hyggeligt.



hvad siger vi selv?

Er du vores nye kollega? Hør her, hvad en stribe kolleger fortæller og kig indenfor i huset i Aabenraa.

Husk, at hvis der ikke lige er et aktuelt stillingsopslag, så send os en uopfordret ansøgning - det kunne være det helt rigtige match. 

Du kan tilmelde dig vores Jobagent her.



SÅDAN SØGER DU

Send din ansøgning elektronisk via linket i stillingsopslaget, som du finder ovenfor. Når du ansøger, skal du registrere dine kontaktoplysninger og vedhæfte

Du vil umiddelbart herefter modtage en e-mail med en bekræftelse på, at din ansøgning er modtaget.

Ud over din ansøgning og dit CV, vil vi naturligvis gerne vide, hvorfor du har valgt at søge en stilling hos LandboSyd.

Hvis du ikke får jobbet i første omgang, gemmer vi din ansøgning i seks måneder – med mindre, naturligvis, du beder os slette den. Får du job hos os, gemmer vi din ansøgning sammen med dine øvrige ansættelsespapirer. Se vores privatlivspolitik.

Du kan hente mere viden om LandboSyd som arbejdsplads og vores værdier på siden her. 

Har du spørgsmål?

Du er altid meget velkommen til at tage fat i vores direktionssekretær Mette Sandemann, der ved, hvad der rører sig i hele huset - og hvor der kunne være en stilling ledig, der passer til dig.

Mette Sandemann,
2042 4818,
mes@landbosyd.dk

lidt mere om os

Vi har hovedkontor på Jens Terp-Nielsens Vej 13, 6200 Aabenraa samt filialkontor på Munkehatten 1A th, 5220 Odense SØ.

Vores rødder er plantet i den sønderjyske muld, men vi ser Syddanmark som vores naturlige hjemmebane. Dertil kommer, at vi gerne leverer rådgivning i det øvrige Danmark, når det kan skabe værdi for vores kunder.

LandboSyd er rådgivningspartner til landbruget med bredtfavnende rådgivning indenfor økonomi, regnskab og skat, strategi- og virksomhedsledelse, HR, arbejdsmiljø, løn, jura, planteavl, økologi, miljø, natur & klima.

Vi ejer datterselskabet landbrugsmæglerne Hekto&Co (50 %), der er specialister i salg af danske landbrug og landbrugsvirksomheder. Dertil er vi medejer af AgroMarkets A/S, der løbende overvåger finans- og råvaremarkeder med henblik på at anbefale landmænd om køb og salg af råvare og dispositioner ift. finansiering. 

LandboSyd har ca. 130 medarbejdere og en årlig omsætning på knap 100 mio. kr.

Se landbosyd.dk

NÅR VI ANSÆTTER - DE FIRE TRIN ...

Når vi har modtaget din ansøgning, modtager du en mail som bekræftelse. Du er sikret diskretion, da det kun er de medarbejdere, der er relevante for netop det stillingsopslag, der ser ser din ansøgning.

Når vi læser din ansøgning, lægger vi særligt mærke til din motivation for at søge en stilling hos os. Vi lægger også vægt på dine kompetencer og dine personlige egenskaber – så kan vi bedre danne os et overblik over, hvem du er, og om du vil trives hos os

Send din ansøgning elektronisk. Linket finder du i stillingsopslaget.  

2. Vi indkalder til samtale

Er du en af de kandidater, vi gerne vil invitere til samtale, kontakter vi dig for at aftale tid og sted.
Ved samtalen har du mulighed for at stille spørgsmål om jobbet og os, og vi vil fortælle dig mere om stillingens indhold og vores forventninger. Vi vil naturligvis også spørge nærmere ind til det, du har beskrevet i din ansøgning og dit CV.

3. Vi udvælger den bedste ansøger

Efter samtalerne udvælger vi den bedste kandidat til jobbet. Er det dig, kontakter vi dig med et tilbud om ansættelse. Har du ikke fået jobbet, får du en tilbagemelding fra os, så snart stillingen er besat. Du er meget velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at få uddybet et evt. afslag.

4. Vi gemmer dine oplysninger

I forbindelse med jobansøgninger indsamler vi navn, adresse, e-mail og øvrige kontaktoplysninger samt din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante dokumenter. Bliver du ansat, gemmer vi din ansøgning sammen med dine øvrige ansættelsespapirer. 

Hvis du ikke får jobbet i første omgang, gemmer vi din ansøgning i seks måneder, med mindre du beder os slette den. 

Læs mere om vores privatlivspolitik.