You are here:

Kontante medlemsfordele

Vidste du, at du som medlem kan spare flere tusind kroner på fx forsikringer til både dig, dine børn og dine ansatte? Eller hvad med at få rabat på weekendophold, familietur til Legoland og meget mere.

Medlemsfordele

Som medlem i Spiras og dermed også medlem hos Landbrug & Fødevarer, har du mange kontante medlemsfordele. Det hjælper Landbrug & Fødevarer med at skabe overblik over ved at tilbyde attraktive finansielle aftaler samt medlemsfordele med fokus på privatliv, kultur og livsnydelse.

Som aktivt medlem af Landbrug & Fødevarer kan du få den samlede liste med medlemsfordele inklusiv adgangskoder ved at kontakte os.

Kontakt os, og få dine adgangskoder tilsendt
Kontante medlemsfordele

”Landmandspension – sådan sikrer du dig selv og din familie økonomisk.”

Landbrug & Fødevarer

Forsikringer til konkurrencedygtige priser

Som medlem kan du tegne en sundhedsforsikring, der også dækker dine børn op til 24 år. Gruppelivsforsikring og pensionsforsikring kan tegnes til dig, dine ansatte og ægtefælle/samlever til favorable priser, og som noget helt nyt tilbyder vi også en attraktiv tandforsikring, som dækker de fleste behandlinger med op til 80 %.

Derudover har du også mulighed for at tegne en ulykkesforsikring, som er et godt supplement til din arbejdsskadeforsikring.

LandmandsPension

LandmandsPension er en optimal forsikringspakke med fleksibel pensionsopsparing. Med Kom-i-gang-pakken får du en pensionsopsparing uden at forpligte dig til store månedlige indbetalinger – og du har fuld adgang til at tegne attraktive tillægsforsikringer fx en livsforsikring.

Få pension fra 1.000 kr. pr. måned.

Bliv klogere på LandmandsPension
Kontante medlemsfordele Landmandspension